Hardlyz
Icke Medlem
- Meddelanden
- 14
- Reaction score
- 0
Användarnamn: Hardlyz
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Hardlyz/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Hardlyz
Vad är din discord tagg? Hardlyz#7120
Vem var det som bannade dig? Abdi
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? /OOC
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vi har tagit en diskussion med Philip angående detta, Det var för att jag skrev till Admin i Twitter, Blev frustrerad över nåt som hände ingame. Men vi löste det genom Discord!
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Blev "Lurad" på pengar i Gz
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en helt korrekt ban!
Philip, Abdi och Oliwer även jag satt och pratade igår angående detta och vad som hade skett.
Jag tog imot informationen dom berättade och detta kommer inte upprepas.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad för att jag använde /me när jag var död. Har även tagit lärdom av detta att man inte får göra sådär.
Man lär sig nåt nytt varje dag!
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skriva i /help istället för /twt
Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut!
Har du läst våra regler? Ja
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Hardlyz/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Hardlyz
Vad är din discord tagg? Hardlyz#7120
Vem var det som bannade dig? Abdi
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? /OOC
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vi har tagit en diskussion med Philip angående detta, Det var för att jag skrev till Admin i Twitter, Blev frustrerad över nåt som hände ingame. Men vi löste det genom Discord!
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Blev "Lurad" på pengar i Gz
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en helt korrekt ban!
Philip, Abdi och Oliwer även jag satt och pratade igår angående detta och vad som hade skett.
Jag tog imot informationen dom berättade och detta kommer inte upprepas.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad för att jag använde /me när jag var död. Har även tagit lärdom av detta att man inte får göra sådär.
Man lär sig nåt nytt varje dag!
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skriva i /help istället för /twt
Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut!
Har du läst våra regler? Ja