Accepterad hardboi12 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hardboi12

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
-1
Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis

Vad är ditt discord namn? denko123456 watchuppboyMode

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Jonas Svensson född 1998-07-12 är från en liten stad som heter Åre och är från Sverige och Marocko. hans tid i skolan var direkt inte bästa han blev alltid slagen och mobbad, han blev alltid slagen och mobbad för att han gillade anime och inte Messi och Ronaldo som dom andra så folk började hela tiden mobba honom och en dag ville han förändra sitt liv så han gick till en boxnings klubb och frågade om att träna dom andra som var med boxnings klubben tänkte vem är han här pajasen men efter det så starta han att tänka borde jag egentligen börja boxning Jonas gillade aldrig boxning han gillade bara att kolla anime och efter några år i boxning så vågade ingen slås mot han och när han blev 18 så gick han i polis högskolan i några år och nu flyttar han till unive för att bli polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? För att jag är en rollsspelare som jobbar hårt för att bidra med olika saker till servern. som tex roliga scenarion så det ska vara roligt för alla och inte bara mig. Jag är en seriös rollspelare, som jobbar för att skapa mycket och roliga scenarion för alla, och jag spelar inte på någon annnan server alls så jag kommer vara lojal på den server som möjligt för jag gillar denna server och kommer göra allt för denna server så att folk känner sig välkommna är i unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska alltid ha kul när man rpar och rolig rp och bra rp och inte bara spela på makt och pengar liksom man ska inte tänka alltid att jag ska vinna varje skott scenario eller annat man ska acceptera att man förlorar någon gång ett scenario liksom det ska vara roligt för båda parterna.

Hur hittade du Unive? Jag såg av en vän. och yt

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig att ta den! Lycka till!

Din Medlemskaps ansökan har godkänts. Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka