Accepterad hardboi12 | Medlem ansökning [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hardboi12

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
-1
Vad är ditt namn i verkligheten? Denis

Vad är ditt discord namn? Spindeln #2190

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Musse big och han är 21 år gammal. Han har haft en dålig uppväxt med sin familj eftersom att Musses föräldrar slog alltid honom för att han fick dåliga betyg. Men en dag när Musse vaknade från sängen så bestämde han säg att han skulle få A på alla ämnen. Musse sprang hem efter skolan för att hinna plugga till nästa prov för att göra sina föräldrar stolta, han var till och med uppe hela natten. Efter att Musses föräldrar såg hans slutbetyg så blev dem stolta, Musse hade bäst betyg i skolan. Musses betyg var så bra att dem ville flytta från staden till en annan stad som han kunde plugga vidare. När dem googlade på sin dator så hittade dem en skola i staden Unive. Så dem bestämde sig för att flytta in i staden Unive och bo där.

Vad kan du bidra med till serverns RP? För att jag är en erfaren RP spelare som jobbar hårt för att bidra med olika saker till servern.
Jag är en seriös roleplay spelare, som jobbar för att skapa mycket och roliga scenarion, är väldigt erfaren spelare av spelet men nu var det ett tag sen jag körde,
men har fortfarande koll på alla regler och så. Jag är väldigt aktiv. Just nu inte spelar på någon server alls,
eran kommer vara den ända jag spelar på. Jag är en väldigt social person ingame, går runt och snackar med alla.
Som jag tror skapar en viss server anda eller en stark personlighet hos min karaktär.
Sen är jag väldigt flexibel kan göra lite vad som TEX bidra till servern med olika karaktärer och så vidare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska ha kul & ha en bra och rolig RP och inte bara spela för makt och pengar, och ovasett om man vinner eller senariot eller inte ska man bara acceptera de och inte klaga. Och man ska rpa så seriöst som möjligt så de blir som om de vore i verkligheten, de ska vara lika roligt för bägge parter

Hur hittade du Unive? Jag såg av en vän och yt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka