Accepterad hardboi12 | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hardboi12

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
-1
Vad är ditt namn i verkligheten? Denis

Vad är ditt discord namn? @clarkole Nicklas bäckström

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född 1981-12-12 han heter Abdi Peterson Hans föräldrar var väldigt fattiga. Abdi har haft det väldigt tufft det starta med att han fick jättedåliga betyg i skolan när han gick i 4an han blev mobbade för att han va svag och va väldigt ful och man brukade alltid slå honom. En dag blev hans pappa förbannad och åkte till skolan och prata med rektorn han försökte få rektorn och få ut mobbarna ifrån skolan men det gick inte. Abdi började boxning och tränade 4 år sen blev han boxning expert. En dag körde han en väldigt viktig boxning match och gjorde motståndaren medvetslös efter som han boxa honom i skallen allt han har. Han hamna i 2 veckor fängelse efter som han följde inte reglerna i boxning när han kom ut så fick han reda att blev han förbjuden och spela boxningsmatcher. En gång så hade han värsta dagen man hade tagit hans väska med sina böcker i och efter skolan så ville han springa till bussen men han ramla och missa bussen och han fick gå runt 10-20 kilometer till hans husvagn i skogen efter ville han bara vila på han säng tills han hörde skrik och han ville kolla vad som hände han såg hans mamma och pappa bråka för första gången han gick och ville sova han tänkte inte så mycket på de han trodde inget skulle hända tills han hörde ett konstigt ljud han gick och kolla vad som hände han såg hans pappa gråta med en kniv i handen och viskar vad har jag gjort flera gånger Abdi kommer springande till hans mamma som kvävs och efter som ingen i familjen har en mobil så dog hon hennes sista ord va jag älskar dig min son Abdi kunde inte sluta gråta. (5 år senare) hans pappa har börjat med droger han va beroende av det. Abdi vaknar och ser runt 3 polis bilar och en ambulans bil utanför han husbil och fick reda att hans pappa dog av droger. En dag senare var han på väg till en affär efter hans pappa dog han va i affären och kolla på en man konstigt mannen kom fram till Abdi och sa har du jobb Abdi sa nej sen sa Abdi behöver du att jag ska ta hem dig Abdi sa ok, efter stoppa mannen bilen och sa vill du ha jobb Abdi sa ja självklart han gav honom en väska och han sa lämna den här väskan till nordsjö Abdi sa ok mannen sa du kännar 8000kr ÖPPNA INTE VÄSKAN på ett arg sett och sa när du är klar ring mig här har du en mobil och där har du ditt fordon Abdi sa ok tack så mycket Abdi tänkte han gav mig inte ens hans namn Abdi visste inte han bär grejerna hans pappa dog på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? För att jag är en erfaren RP spelare som jobbar hårt för att bidra med olika saker till servern.
Jag är en seriös roleplay spelare, som jobbar för att skapa mycket och roliga scenarion, är väldigt erfaren spelare av spelet men nu var det ett tag sen jag körde,
men har fortfarande koll på alla regler och så. Jag är väldigt aktiv. Just nu inte spelar på någon server alls,
eran kommer vara den ända jag spelar på. Jag är en väldigt social person ingame, går runt och snackar med alla.
Som jag tror skapar en viss server anda eller en stark personlighet hos min karaktär.
Sen är jag väldigt flexibel kan göra lite vad som TEX bidra till servern med olika karaktärer och så vidare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska ha kul & ha en bra och rolig RP och inte bara spela för makt och pengar, och ovasett om man vinner eller scenariot eller inte ska man bara acceptera de och inte klaga. Och man ska rollspela så seriöst som möjligt så de blir som om de vore i verkligheten, de ska vara lika roligt för bägge partern.

Hur hittade du Unive? Jag såg av en vän. och av yt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka