Nekad hardboi12 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hardboi12

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
-1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199438389784/

Ditt Hex-ID: 1100001581a6218

Vad är din discord tagg? denkoG12#2190

Vem var det som bannade dig? S0areu

Hur lång tid var din ban? 2 DAGAR

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-19 162338.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte enligt mig är det fel ban

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va i piren jag tänkte på att hämta upp min kompis så jag ringde honom han sa kan du hämta upp mig vid marja lisas sen så sa jag ja jag hämta upp honom sen när vi körde iväg sa han bror ska vi gå och råna en brandman sen sa jag ok vi gick vi fråga han kan vi ta intervju sen sa han ok vi gick upp till ett rum och när han fråga oss första frågan sa tog vi fram vår glock och rikta på han och tog han runt halsen efter så larma han till polisen efter det kom polisen sen börja vi skotta imot dem sen en av dem hade MP16 sen försökte dem skotta ner mig fast jag hade icke medlem buggen så att det inte gick inte och träffa mig sen jag gick därifrån sen gömde jag mig i en buske sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban. För att det buggades för mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var länge sen när jag var ny på att RPA. Det var en grabb försökte råna mig sen så slog jag ner honom tills döds . sen så loota jag honom tog hans glock 19 .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? har ingen aning eftersom det var en felaktig ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej eftersom jag gjorde inget fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka