Nekad hardboi12 | Ban Överklagan [Merov]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hardboi12

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
-1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199438389784/

Ditt Hex-ID: 1100001581a6218

Vad är din discord tagg? @clarkole eller Mr.Björn

Vem var det som bannade dig? merov

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-15 221307.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag meta gamade och det är strikt förbjudet oavsett vad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare åkte runt lite sedn gick våran bil sönder så då skulle vi gå ta en cykel fast sedan krascha mitt spel och sedan ringde vi upp varann och sa att jag kommer in igen bara så du vet och sedan så glömde vi att vi snackade i dc så jag kollade på luren och han forsätte rpa och sedan så hördes det igenom hans mic och när jag var tbx ig så åkte jag till torget och ville åka till mitt garage där jag skulle lämna en grej så blikr jag nersparkad från cykel och blir dödad och lootad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel eftersom jag glömde stänga och jag gjorde det misstaget och det ska aldrig ske igen det lovar jag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer ej ihåg tyvärr

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att bara meddela att jag kommer in och sedan stänga samtalet och rpa vidare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte snacka dc

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår och jag förstår merovs beslut och hoppas att jag kan få den löst.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka