Accepterad harambesport | Medlem ansökning [classic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

harambesport

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198434131700/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? HarambeEsportO#0108

Vad är ditt födelsedatum? 25 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Olle gustavsson och han är 21 år gammal han är lugn och sansad kille han gillar att hålla på med bilar och gillar att vara social med andra männsikor som han känner men med andra folk som han inte känner kan det vara lite svårare att kommunicera. När olle växte upp så hade han en ganske svår barndom och det var på grund av ans pappa. Han pappa var grov alkollist och brydde sig varken om olle hans mamma. Detta gjorde så att olle fick en kanske skev syn på hur världen igentilgen är så han började i väldigt tidig ålder med dråger ciggaret m.m Men efter alla år så hade olle blivit clean och insåg att allt med drågerna och allt annat inte var bra så hade flyttade ifrån sin mamma efter som hans pappa hade dött på grund av en bil krash som skedde när hans pappa var full men han flyttade ifrån den lilla byn och flyttade till storstaden och nu när han är redo för sitt första jobb och kunna göra så mycket med livet i staden och han vill göra vännder i staden.

Efter en stund så hade olle börja jobba och folk tyckte han var en go grabb från lansbyggden han blev befedrad och han börja tycka om livet men en dag så blev olle rånad och tappade han det inte helt man han tappa knistan och blev mer och mer kriminell och började tänka tillbaka när han var lite och när han ävände droger då slog det han att man kan ju känna myceket pengar på droger och det var så allting började

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill vara med på servern för att jag kommer ha mycket roligt jag vill testa på riktig roleplay jag har fock lite experience av rp sedan innan så jag vill komma in på en sån här server för att då kommer folk följa regler och jag kommer ha en good time enkelt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med god roleplay och jag kommer se till så att andra följer lagarna och gör som man ska och inte fail rp. och kommer göra bra senearion av allting och försöka göra så andra spelare ocskå har roligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är så det är så jag inte bara min gubber tex vinner hela tiden utan att partnern också får bidra och kunna vinna och ha roligt

Hur hittade du Unive? Det var en konten kreatör som heter cosmo som fick mig att börja spela

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka