Accepterad Haraldo7015 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Haraldo7015

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199020780806/

Ditt Hex-ID: steam:11000013f362d06

Vad är din discord tagg? SWE_Harre#6360

Vem var det som bannade dig? Sonkiez

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? JAg och min kompis skulle gå och träffa en kompis i rondellen, när vi traäffa han så fanns det en streamer på platsen som jag och min vän ej visste vem det var, när vi kom dit så börja vår kompis börja skjuta mot ett hus där det var väldigt många bloods medlemar där inne. Sedan så blev han perma och så blev jag perma

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. JAg och min komisp rpa sen så skulle vi mötta en kompis vid rondellen sen så visstre vi ej att han skulle börja skjuta mot ett hus där det befann sig mycket bloods medlemar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag skulle säga det var mitt fel för jag skulle kunna gjort anorurlund. för jag skulle skita i det för ja visste att han ej var med bloods

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 10+ 2 perma dom andra är små bans med dom två perma var för den första är att jag börja köra över folk påå piren för jag hadde trågigt och ville ej spela på unive mer men ångra det och gjorde banöverklagan sedan blev jag unbannad sedan så rpa ja 6 månader till sen blev ja perma igen vilket jag skulle säga var väldigt dumt men om jag kommer tbx så kommer jag förbättra mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? tänka över situationen och vad jag kunde gjort anurlunda kanske köra där ifrån

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka