Nekad Haraldo70 | Medlem ansökning [Nisse47]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Haraldo70

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199020780806/

Vad är ditt namn i verkligheten? Harald

Vad är ditt discord namn? SWE_Harre#6360

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Vlad Juk han hade en trasig uppväxt när hans pappa var med i militären, så nästan hela Vlads uppväxt är att hans mamma har tagit hand om honom sedan Vlads pappa gick med i militären, Vlad fick höra mycket ifrån sin pappa, sedan en dag när Vlad kom hem så var hans pappa också hemma, Vlad blev jätte glad men detta skulle inte håla länge. För Vlads farsa lovade Vlads mamma att han skulle hålla sig borta från kriminaliteten men sedan så hängde Vlads farsa med sina gamla vänner. Vlads farsa kom inte hem så tidigt han kom hem senare på natten och sedan så skällde Vlads mamma på pappan, Vlads pappa gick iväg utan att säga hejdå till Vlads Mamma, men efter några månader så hörde Vlads pappa ifrån sig till Vlad. Vlad skulle bo hos han farsa några dagar och se hur det var. Hans Farsa hade värsta huset och fina bilar. Sedan när Vlad hörde av sig till sin mamma så svara hon inte. Vlad försökte ringa hans mamma i fler veckor och då förstog han. Vlads mamma hade lämnat honom. Det gick inte så bra för Vlad i skolan så när han blev äldre så börja han jobba för sin pappa som var mc president. Vlad börja direkt som vice president för den förra vicen hade blivit skjuten i en gäng uppgörelse så Vlad fick vice direkt och sedan så fick dom många fiender och många vänner. Vlad och Hans pappa hade mycket pengar på sina huvuden så dom flydde. Nu befinner Vlad sig i unive city.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har bra rp och är väldig seriös. Jag gör så alla har roligt och att alla ska kunna rpa seriöst när dom rpar med mig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Göra så alla har det så roligt som möjligt och kunna göra så det blir så seriös rp som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Så andra spelare än mig ska ha roligt

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive för jag har tittat mycket på twitch och mycket på growmaster. Mest när growmaster gjorde youtube videos på oddshots eller liknande.

Tillbaka