Nekad Haraldo | Medlem ansökning (100gubbe)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Haraldo

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Harald

Vad är ditt discord namn? Haraldo70

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Vlad Juk. Han är en person som hade det väldigt svårt i livet te.x som sin uppväxt, hans mamma lämnade han och sin pappa när han bara var bara fyra. För att pappan hade inte tillräckligt med pengar sen har han levt med en alkholiserad pappa så han har inte haft det så lätt. Sen så följde han sinna pappas fotsteg och blev drog missbrukare. Han blev utslägnd från sitt hus. Sen en dag gick han med i den kriminella värksamheten och kommer fortsätta med det i den nya staden. Han har ett intresse att bygga upp muskler och han gillar att gyma. Han har ett fritidsintresen som är bilar det kan varijera mellan bilmärken. Han har varit ren från drogerna nu i 2 år. Han är 22 år och är nyinflytad i staden och söker nya kriminella vänner. Han flytade till nya staden för han förra gäng blev ner skjutet och han var den enda som överlevde så om han hade stannat kvar skulle han bli dödad. Nu söker han efter ett nytt gäng.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en rolig och kreativ social rp där jag strävar efter att alla ska ha så roligt som möjligt runt omkring mig. Jag kommer försöka implementera mitt sätt att rpa vilket är ett kreativt och roligt sätt att rpa på.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte behöver vinna ett scenario man kan t.ex torska mot polisen eller kanske dö i ett skoot scenario så man inte abusar så man vinner, Det är att den andra partnern också ska ha kul

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Rdm random death match, Vdm vechile death match, fear rp man ska värna för sitt liv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har kört på den här servern i 3 år och andra serverar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Har inte tagit sin muntliga intervju på 48 timmar

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka