Nekad harald321 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

harald321

Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Harald

Vad är ditt discord namn? Harald07.

Vad är ditt födelsedatum? 17 September 2007

Berätta om din karaktär. Hej! Min karaktär heter Harald Oshlen. Han är 18 år gammal alltså född 2005. Harald gillar att spela golf med sina polare där han har ett handikapp på 4 vilket är väldigt stabilt för en 18 åring som bara spelar några år. Han har spelat flera säsonger utomlands och i andra städer men är nu tillbaka i sin hemstad där han planerar på att korta ner sin golfkarriär. På sin fritid när han inte spelar golf gillar han att hålla på och mecka med sin Volvo 850r riktigt rejälbil. Hans familj har ägt bilen enda sen den släpptes från fabriken och nu har det blivit hans tur att få äran att köra den. Han har två syskon Karl och Adam som är ett och tre år äldre än han.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Social Rp då jag inte är ute efter skjuta utan att ha roliga scenarion .Roliga scenarion,

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara ska skjuta eller åka därifårn på direkten utan så att motparten ska ha roligt och kunna hålla i senariot länge. Så att man har de i så länge de går iställe för göra så det tar slut på 5 min.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja. Fear rp, suntförnuft, powergaming

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har kört på diamond rpolplay och ortenwave

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad. Utveckla din karaktär mer. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Tillbaka