Nekad harald321 | Medlem ansökning [SWE Kung]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

harald321

Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Harald

Vad är ditt discord namn? Harald07.

Vad är ditt födelsedatum? 17 September 2007

Berätta om din karaktär. Harald Varangson, känd som "Harald Stormhjärta" bland de som känner till hans bedrifter, är en karaktär som bär på en lång och mångfacetterad historia. Han föddes i en avlägsen by vid foten av de mäktiga bergen, där vindarna bar med sig berättelser om gamla äventyr och hemligheter. Redan från unga år märktes det att Harald var särskild. Hans ögon, likt stål i stormen, var fyllda av en vilja starkare än någon kraft i naturen.

Haralds barndom var präglad av enkla livet i byn, men även där fanns det något som skilde honom från de andra. Han visade tidigt upp en ovanlig skicklighet med svärdet och en djup förståelse för de uråldriga sagorna som berättades kring elden om kvällarna. Hans far, en klok och respekterad man i byn, förstod snart att Harald bar på något unikt, något som kunde forma ödet för inte bara byn utan hela regionen.
Under tonåren blev Harald en lärling till den gamle krigaren Vidar Svärdshuggare, en man vars rykte spreds över landskapet som en legendarisk stridspilot. Det var under Vidars vägledning som Harald började forma sitt eget öde som krigare. Han lärde sig konsten att inte bara använda svärdet, utan också att förstå sitt eget hjärta och de krafter som formade världen runt honom.

Efter många prövningar och segrar, där Harald visade en enastående taktisk skicklighet och en känsla för rättvisa, kallades han för "Stormhjärta" av folket. Han hade en oväntad förmåga att hantera konflikter med ett öppet sinne och ett rättvist hjärta, vilket skapade en lojalitet och respekt från de som valde att följa honom.

Men bakom den mäktiga krigaren fanns också en känslig sida av Harald. Han bar på en sorg från förluster i strid, och de som kände honom nära insåg att bakom den strama masken fanns en människa som bar på tyngden av de val han hade tvingats göra. Det var denna mänsklighet som gjorde honom till en omtyckt ledare och en karismatisk figur i den hårda värld han navigerade genom. Harald Stormhjärta var en komplex karaktär, en man vars djup och mångfald gjorde honom till en odödlig legend i sagornas värld. Han bar på arvet från de gamla bergen och kände på sitt hjärta pulsen av tidens strömningar. Hans berättelse var långt ifrån slut, och många undrade vad ödet fortfarande hade i beredskap för Harald Stormhjärta, den oväntade hjälten från den lilla byn vid foten av bergen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till servern med hög-rp nivå samt roliga och seriösa scenarion där alla regler följs utan några lalliga scenarion samt att hög positivitet sprids runt servern. Jag kommer även att bidra med välutvecklade scenarion där motparten också får en chans att vinna. Jag kommer även bidra med välutvecklade polis scenarion det är då just det jag strävar efter inom servern och bygga upp min kunskap kring servern och knyta flera kontakter. Jag kommer även kunna bidra med att streama på twitch och sprida serverns namn.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att andra parten i scenariot ska få en chans att vinna, så att det blir kul för alla inblandade i scenariot.

Tex under ett bankrån - Att polisen inte bara pittar sönder gärningsmännen på direkten utan gör ett välutvecklat scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja. Fear rp, suntförnuft, powergaming

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har kört på diamond rpolplay och ortenwave

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Plagiat (Berätta om din karaktär)

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka