Accepterad Harald0707 | Ban överklagan (Zacke)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Harald0707

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198298309338/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:169021805

Vad är din discord tagg? Halle#8467

Vem var det som bannade dig? Call Me Mårten

Hur lång tid var din ban? 5 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: OOC - Ingame

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag pratar med kompisar i discord (Inte om fivem för det vet jag att man inte får) och mic i fivem är på push to talk men ibland så sätt den igång automatiskt på voice aktivated utan att jag gjort något så när jag pratade men mina kompisar i discord så hörde folk det i fivem utan att jag visste det och jag tror det var därför jag blev bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid piren och försökte få tillbaka min bil och sen ställde jag mig i ett hörn och sen när jag gick in på fivem igen så stod det att jag hade blivit avstängd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror inte att det var en felaktig ban jag tror snarare att det var fivems fel för att min mic var på men jag hade den på push to talk ändå.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad av OOC innan också för då var jag ny på servern och så skulle jag köpa en bil men då lallade jag lite för mycket och jag har tagit lärdom av det att jag ska vara realistisk och att jag verkligen ska spela rollspel och spela Nisse Svanholm som jag är då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? När jag inte hade spelat just då hade jag kunnat gå och lägga mig/lämna så att alla inte hade hört mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att när jag inte spelar så ska jag gå och lägga mig/lämna för att inte göra fivem servern sämre för alla andra spelare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det fattar jag, för jag fattar att ni har mycket att göra och tycker det är jobbigt med att folk skriver till er hela tiden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka