Harald0707 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Harald0707

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Harald Andersson

Ange ditt födelsedatum 13 Mars 2007

Vad heter du på discord? Halle#8467

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardag 15:00-22:00 och helger typ hela dan

Hur länge har du spelat på Unive? Kanske 4 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag nu skulle bli servervakt så skulle jag göra mitt bästa för att underlätta staffsens jobb men också servervakternas jobb. Jag skulle tala om när folk håller på att lalla eller ooc eller vdm. Jag kommer ge dem en varning genom att kicka dem eller svbanna dem. Om jag märker någon som bryter mott reglerna grovt skulle jag kontaktat trainees eller mods för att dem ska få ett längre straff. Nu när jag är inne som mest så märker jag väldigt ofta hur folk vdmar och lallar eller pratar ooc, jag brukar reporta de och skriva i ooc chatten att de får skärpa sig men sen är det inte alltid att dem bryr sig och Staffs kanske inte alltid ser ens report och därför hade jag kunnat ge dem ett straff istället. Jag skulle försöka att få unive till en bättre plats med ännu högre rp nivå på spelarna.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag tycker unive har ett bra staff team och servern kommer bara fortsätta växa och utvecklas och jag vill vara med och hjälpa till med genom att underlätta för den övriga staffen så dom kan lägga ner sin er sin tid på viktigare saker än att ta hand om lallare och dva bilar hela dagarna och tror jag kan vara ett bra tillskott till servern

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer bidra med svbans och svkicks vid regelbrott, Jag kommer göra allt för att kunna bidra så att staff teamet ska kunna hjälpa folk med mer seriösa saker och senarion och inte att 2 medlemmar slåss på piren, Jag kommer dva bilar som är i vägen eller trasiga och övergivna på motorvägen tillexempel. Jag kommer hjälpa folk som skriver i ooc att de dog av en bugg eller miss och typ behöver res eller massa bilar på torget som behöver dvas, då kommer jag hjälpa till med det. Jag kommer se till så att spelar sköter sig och rpar som dem ska! Det första jag kommer göra är att varna dem i ooc, sedan kommer jag att kicka dem och i sista utväg kommer jag sv banna dem.

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill bli servervakt då jag är väldigt aktiv och jag tycker om att se till så att folk kan ha roligt och få den hjälpen dem ska få. Jag vill att fler ska få en bra syn på rp och unive, göra rp så roligt och bra fungerande som mögligt. Jag kommer hjälpa alla jag kan för att deras rp upplevelse ska bli så bra och rolig som mögligt genom att se till så att allt funkar bra. Jag vill göra det lättare för staff teamet och Philip att hålla servern uppe.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att hjälpa andra på den server som jag älskar att spendera min tid och fritid på för att få folk att tycka om unive lika mycket som jag gör, Jag kommer rpa som vanligt och ha roligt men jag kommer även hjälpa folk med saker för att alla ska kunna dela samma glädje för unive som jag känner. Jag kommer hjälpa folka att få en så bra rp nivå som mögligt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /kick id anledning /svban id anledning /dv /revive id /toggleid /freeze (id) Du fryser nån, /unfreeze (id) Gör så att personen kan röra sig igen. /svban (id) Ger personen en ban i 60 min

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad någon gång men det var längesedan och har förbättras sedan det. Det har varit i början när jag spelade så att det var nog lite ooc mm men jag har lärt mig mycket efter det.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej verkligen inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka