Accepterad Harald | Medlem ansökning [lallish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Harald

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/TheOfficialLeo/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? LE0#1723

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en nyfiken men laglydig person på 22 år som älskar det sociala livet, samt gymma och hänga med vänner. Han gillar dessutom att testa gränser och leva sitt liv "on the edge". Han kommer ursprungligen ifrån Småland och är nyinflyttad till staden. När han var ung så skiljde sig hans föräldrar, vilket gav honom tillitsproblem. Som jag skrev innan så har han levt i ett litet samhälle i Småland, där han har lidigt av sina problem. Karaktären har levt i en liten bubbla men är nyfiken på att öppna den och uppleva nya äventyr. Han är taggad på att starta sitt nya liv och testa nya saker samt träffa nytt folk i denna härliga stad.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill uppleva RP på RIKTIGT. Jag har spelat på den här servern innan och vill gärna fortsätta att köra på den. Jag följer reglerna och framför en bra miljö för andra RP:are. Samt mycket hjälpande till nya personer som joinar servern så att de får en liten kick av att köra RP, vilket är kul för mig samt servern, eftersom i slutändan så gynnar det servern med fler spelare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en trygg miljö för alla spelare. Samt ge "nybörjarna" en bra bild av servern så att de kommer tillbaka för att spela mer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om man spelar in sig i ett scenario som t.ex. Gisslan i ett bankrån så skulle jag först kanske lite osäkert försöka att rymma eller gå emot. Sedan får man se vart det tar en, men man kan bli drabbad av "stockholmssyndrom" och hjälpa motparten med uppgifterna. Genom att förhindra polis, dra ut på tid osv. Om man hamnar i sådana situationer så får man spela med, inget mer med saken. Direkt svar på frågan är: Det innebär att måste slopa "jag måste vinna hela tiden" tänket och istället spela med genom RP,

Hur hittade du Unive? Jag hittade "Unive" genom nätet. Jag försökte hitta en rolig server som jag skulle kunna spela på. Jag testade en dag och fastnade. Jag bjöd in några kompisar och de började spela också. Sedan dess har jag varit ett troget "Fan". Tack för att jag får chansen till att bli Medlem MVH Leo
 
Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top