Accepterad Harald#5488 | Medlem ansökning [wienerbrod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Harald#5488

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? jag kan inte hitta den för tillfället sry

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? Harald#5488

Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Robin Larson hans största dröm är att han ska bli chefen av något av saras elr marja - lisas eller inquisitor
han vill också bli en miljonär så han senare kommer kunna köra runder elr sälja fina bilar som bugatti,bently och mclaren och massa mer. han vill också ha flera miljoner på banken inte bara bilar. Robin svensson är en bil älskare han älskar bilar och läser om bilar hela dagarna om han inte läser om bilar så är han ute och säljer och köper bilar som är hans dröm. han vill också bli rikare än alla sina kompisar och senare ha en STOR fest med alla sina kompisar för att fira att han har lyckas med sitt liv. För han levde i en fattig familj och de hade en gammal saab så han tyckte att han skulle hjälpa sin familj när han är rik å kommer han ge mycket pengar till sin familj och till folk som behöver

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Robin vill bli medlem för att han ska kunna nå sitt mål att bli chefen över någon bilferma och då behöver han va medlem för att nå sitt mål. Det skulle hjälpa han mycket om han blev medelm för att kan änkligen anväda twitter och blocket för att leta efter bilar och sälja bilar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jo för att jag såg när jag började spela fiveM att det var den största svenska servern på fiveM och jag kollade mycket på cosmos lives och sen så började min kompis splea det innan jag och han sa att det var den bästa servern han har spelat på och det tycker jag med så det var därför jag började spela på Unive för att det såg roligt ut.

Hur hittade du Unive? Jo som sakt genom cosmos_bt och min kompis för att det såg bra ut för eftersom ni är så stränga med Rp så blir det så bra server att spela på eftersom det är alltid rp och det är det jag gillar för jag har spelat på andra servar som dom inte har alls bra RP och jag gillade inte inte det så mycket det är därför jag spelar på unive för det är en bra server och bra RP på den .

Vad har du för mål med ditt rollspel? att jag ska bli rik och ha massa fina bilar som senare folk kommer vill köpa ock sen så ska jag sälja alla min bilar och köpa enu finare bilar som jag kommer behålla och sälja vissa men mitt mål är att jag ska bli miljonär och ha massa fina bilar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att jag ska bli chfen över en bilferma och ha flera miljoner och massa fina bilar

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? NEJ jag spelar BARA på unive för DET ÄR DEN BÄSTA!!!!!!

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag kommer aldrig fråga

Tillbaka