Accepterad Happy Pepe | Medlem ansökning [PACDON]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 20952
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 20952

Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/aleber03/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? Happy Pepe#5858

Vad är ditt födelsedatum? 2 September 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pee Pee Poo Poo, han är även känd som "unives importtorsk" och detta innebär att min karaktär har ett stort intresse av importer samt bilar. Pee Pee Poo Poo har varit med om ganska mycket under hans livsgång men nu är det dags för honom att visa framfötterna igen och visa denna stad vad han går för. Pee Pee's intressen ligger för det mesta på bilar men han gillar även att hänga med sina polare då han värde sätter sitt umgänge över allt. Pee Pee är även överviktigt vilket kan leda till att han eventuellt kommer snart gå bort och detta beror på för att han inte tar mediciner men han gör sitt bästa för att hålla sig vid liv. Han söker just nu medicinsk hjälp.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill få tillgång till mer saker samt vill jag inte vara en icke medlem då det känns väldigt udda då jag har varit medlem under en längre period samt för att jag vill kunna använda mig av blocket och twitter för att kunna medföra en bättre rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att båda parterna ska ha roligt, och inte att ena har tråkigt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att den ena parten inte har roligt och det kan innebära att jag t.ex. inte ger personen en chans när jag exempelvis kidnappar hen.

Hur hittade du Unive? Kommer inte ihåg det var så länge sedan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka