Nekad Happy Pepe | Chef-jobb ansökan (Qpark) [Simmekung]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 20952
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 20952

Gäst
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark

Vad heter du IRL? Alexander

Vad heter du på discord? HappyPepe#5858

Hur gammal är du? 19

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan Multistaden

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Målet för mig som chef är att styra upp hela jobbet och om man kollar just nu på Qpark sitts ser man att det finns knappast folk som är inne och jobbar och det är något som jag vill ändra på. Det första jag kommer göra är att skicka ut annonser och ta fler talet intervjuer med de person som är intresserade i jobbet. Jag vill utveckla Qparks anställda RP genom att ha flera möten för att kolla hur det har gått och vad vi som grupp kan göra bättre. Jag hade även infört grupper så att man patrullerar på olika ställen för att göra så att de andra som är utanför Qpark ser att vi faktiskt är aktiva. En viktigt sak som jag kommer hålla koll på är korruption och det jag kan göra för att undvika korruption inom Qpark är att skriva det i #Informations chatten för Qpark anställda. Något som för uppkommer mycket i Qpark rp:n är att man blir nedslagen och det jag kommer försöka göra är att skapa en stark relation med securitas för att få stopp på våldet mot Qpark anställda.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Sen tidigare har jag varit Taxi chef, biträdande på GSP, rekryterare på polisen samt båtbolaget. En viktig sak att tänka på när man väl rpar som Qpark är att man alltid ska ha /e tablet ute när man ger böter för att bidra med en bättre rp istället för enbart inte hålla i något och bara skicka då det är orealistskt.

Hur ofta kommer du vara inne? Mitt schema ändras varje vecka då jag går i universitet och jobbar men på vardagar brukar jag vara inne mellan 13-23 eller 18-23.

Sen på helger är det oftast 11-04.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Yep.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope.

Har du läst våra Regler? Japp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka