Inaktuell Happy Pepe | Ban Överklagan (Borzy)

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 20952
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 20952

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/aleber03/

Ditt Hex-ID: steam:11000010c7ab652

Vad är din discord tagg? HappyPepe#5858

Vem var det som bannade dig? Limpis

Hur lång tid var din ban? 3

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Banöverklagan.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? VDM

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade skottat på kokain säljet mot Santa Blanca för att försöka ta över kokain säljet. Efter ungefär 1 minut av skottande valde vi att dra därifrån så att det inte eskalerar och du börjar en bil längst där framme bromsa in för ingen anledning vid en bro och jag trycker fullt på pedalen vilket gör att jag kör rakt in på 2 bilar och ena bilen välter medans den andra kör och jag valde att hjälpa till att välta om den sen vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban då jag körde rakt in i ett par av mina gäng medlemmar och sedan körde jag på dem återigen för att hjälpa dem. Jag gjorde fel till 100% och det jag kunde göra annorlunda är att jag direkt tar det lugnt istället för att trycka på pedal:n.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De tidigare bansen är från när jag var icke medlem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? När vi lämnade kokain säljet skulle hade jag 2 val, att trycka på gasen för att ligga först eller att jag tar det lugnt och ligger sist. Jag låg sist i det här fallet vilket gör så att jag borde ta det lugnt för om jag trycker på som jag gjorde kan jag förstöra för flera personer. En annan sak jag skulle kunna ha gjort är att inte använda mig av en buggad bil då bilen saknade en arch vilket gör så att man kan se rätt igenom den och det är inte realiskt på något sätt och det jag borde gjort istället är att ta ut en Nissan Titan då den är mer lämplig för att befinna sig på kokain säljet då det är mycket offroad och berg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag ska ta det lugnt i scenarion och inte bara trycka på samt att jag ska välja rätt bil till rätt tillfällen och inte använda en buggad bil.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Det var en 3 dagars ban det är väl onödigt att lägga den på eskalation???

Kan någon stänga ner denna tråd då tiden redan har gått.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka