Accepterad Haparanda | Chef-jobb ansökan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Borenstam

Icke Medlem
Meddelanden
237
Reaction score
36
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Biträdande Rikspolischef

Vad heter du IRL? David

Hur gammal är du? 16

Hur många timmar har du på Fivem? 2,434 timmar totalt

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Varför just jag vill bli biträdande rikspolischef är för att jag brinner för polis yrket, jag älskar att utvecklas själv och utveckla andra inom polisyrket. Just nu så är jag Kommisarie samt enhetschef för span och älskar verkligen att utbilda folk och tar allt seriöst inom det. Skulle verkligen vilja ta Rikspolischef positionen för att skapa så bra kår det går och ge allt till dom. Ni kan även se i span chatterna att jag är väldigt aktiv och gör allt proffsigt. Jag har varit i den här poliskåren i ungefär 3-4 månader och alltid hållit mig lojal till alla medarbetare. Jag har nog varit väldigt bra och dåliga chefer under min tid och tycker verkligen det är tråkigt att det ska vara oseriösa chefer i polismyndigheten. Polisen grundar en del av Roleplayen då vi håller koll på kriminella eller vanliga personer på gatan. Så tycker verkligen en bra chef ska sättas på poliskåren så den kan ordnas upp och alla ska få bra utbildningar och uppstyrda. Det jag har märkt mycket med dom senaste polischeferna är att dom knappt hjälper till dom nya aspiranterna som kommer till kåren, dom anställer och sedan skickar ut dom på fält. Tycker verkligen det är fel och ska försöka mitt bästa som chef att välkomna alla och informera dom så bra det går. Kommer även söka mycket online för utbildningar polisen har i verkligheten så det blir bra och riktiga utbildningar folk lär sig på! Om jag får chansen att bli Rikspolischef så ska jag bevisa att det kommer bli en grym kår och kommer ge allt till den, kommer fixa jättebra utbildningar så alla lär sig nya grejer. Kommer även som sagt att hjälpa alla nya till kåren och göra så alla känner sig välkomna. Har även många jag vet skulle kunna vara en bra polisledning och styra polisyrket framåt på servern!

Om jag kommer bli den nya polischefen kommer jag att börja med att bjuda in alla på ett möte för att dom ska lära känna mig bättre och veta vem jag är och vad jag brinner för, sedan kommer jag prata med dom och se vad dom vill ska förbättras och vad som varit problem förut i kåren. Sedan när jag skrivit ner all kritik så kommer jag ta ett enskild möte med varje polis i kåren för att lära känna varje person och se vad dom har för mål för polisyrket. Detta gör jag som sagt för att alla ska känna sig trygga i kåren och känna att doms röst blir hörd. Tycker det är väldigt viktigt inom ett yrke att alla ska känna sig välkomna och dom ska trivas att gå i tjänst.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har väldigt mycket erfarenhet inom polisyrket på Roleplay, jag själv går verkligen in i min karaktär och läser på utanför roleplay hur polisen i verkligheten funkr och sådant. Så har väldigt mycket erfarenhet irl och på RP. har runt 2000 timmar som endast polis. Jag har jobbat väldigt aktivt och mycket som polis under mina timmar på FiveM RP. Älskar verkligen yrket som polis för att man får hjälpa så många det bara går och man kan skapa väldigt bra scenarion, tycker det är viktigt som polis att inte bara spela för att vinna att också spela för att skapa bra scenarion till kriminella och till vanliga civila på servern. Så jag spelar för att skapa bra scenarion alla blir nöjda i!

Berskiv din karaktär? Leo Dahl är en väldigt positiv och kreativ person, han älskar att utvecklas och hjälpa andra till dems bästa. Han är ockås väldigt trevlig och omtänksam men kan vara seriös på riktigt när det väl gäller!

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag!

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej!

Har du läst våra Regler? Ja!

Har dyslexi så kan ej utveckla så himla bra, men kan utveckla mer i tal om ni vill det!

Senast ändrad:
Vidare till muntlig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka