Nekad HANSBOLLAR | Medlem ansökning [ABBA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HANSBOLLAR

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad är ditt discord namn? HANSBOLLAR#4436

Vad är ditt födelsedatum? 14 September 2007

Berätta om din karaktär. Låt mig presentera dig för en karaktär vid namn Marcus "Svarta Vargen" Andersson. Marcus är en skicklig och rutinerad kriminell som har gjort sig ett namn inom den undre världen.

Marcus växte upp i en tuff stadsdel där fattigdom och kriminalitet var en del av vardagen. Han kom från en trasig familj och var tvungen att lära sig att klara sig själv från tidig ålder. Utan några riktiga möjligheter till en bättre framtid valde han att anpassa sig till sin miljö och blev snabbt en del av den brottsliga världen.

Med sin karismatiska personlighet och skarpa intellekt visade Marcus sig vara en utmärkt planerare och organisatör. Han byggde upp sitt eget nätverk av lojala medhjälpare och skaffade sig en gedigen kunskap om olika kriminella aktiviteter. Från rån och utpressning till smuggling och narkotikahandel - Marcus var inblandad i en mängd olika brott och visste hur man höll sig ett steg före lagens långa arm.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra komplexa scenarion från en drogberoende man som är desperat och som känner sig fast runt samhällets väggar. Jag kommer försöka bli polis men också gå in i det kriminella och doppa mina tår lite här och där. Jag tror att jag kommer vara en högst uppskattad och rolig person att ha med som ger skratt och tårar till allas RP scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Kortfattad innebär det att man inte bara ska tänka på sina egna intressen i ett scenario och agera på ett sätt som gynnar den andra personen eller gruppen. Tillexempel om du vill råna någon måste det betyda att du ska vara okej med- eller redo för att själv bli rånad och inte göra motstånd utan agera som du skulle vilja att offret agerade om du var rånaren.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar har tipsat, har sett det på tiktok och lite över allt på sociala medier.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka