Accepterad Hansanowich | Medlem ansökning [Gnurken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hansanowich

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes Hakfelt

Vad är ditt discord namn? Bökorv:9370

Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Mohammed och är 31 år gammal. Jag är en mycket glad person och älskar att hjälpa folk. Jag har stort intresse för bilar och älskar att sälja bilar. Jag gillar också att vara social och skaffa många nya vänner. Jag växte upp med en ensamstående mamma som jag älskar hon stöttade mig alltid när jag var liten och har hjälpt mig hela mitt liv. Jag skulle verkligen villa skaffa ett bra jobb så jag kan återbetala min mamma för allt hon gjort för mig. Min pappa dog innan jag föddes så jag har ingen aning om vem han är. Jag älskar bilar för jag hade en leksaks bil när jag var liten. Senare så blev jag super intresserad eftersom jag alltid gick runt och spanade in bilar jag tyckte om. Min mamma hade dåligt jobb som betalade lite och därför brukade jag hjälpa henne med att fixa bilen när vi behövde byta till vinterdäck

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till att göra servern till en bättre plats utan taskiga kommentarer och det mesta jag ska tänka på är att alla ska ha roligt. Jag ska också tänka på att jag ska Rp:a som påriktigt och inte bryta rp:andet och alltså inte göra sånt som inte är vettigt i verkligheten. T.ex att inte tränga sig i kön och ha sunt förnuft som man gör i verkliga livet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? T.ex om man tävlar ska jag låta andra spelaren vinna för att kunna ha roligt med den andra spelaren och inte vinna hela tiden eftersom det blir tråkigt efter ett tag och det blir inte så kul för andra spelaren om han måste förlora hela tiden. Alltså att man ger en chans så scenariot blir roligare.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom att mina kompisar spelar på den och att jag har sett på sociala medier.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka