Accepterad Hans Ruben | Medlem ansökning (jonas__testar)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

anton_8

Snabbast i PM. TESTA MIG!
Meddelanden
103
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Anton

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Amo Mani är en 16-årig pojke som hade en mycket tragisk uppväxt. Han växte upp i ett fattigt område med sin mamma, Patricia, och sin pappa, Pedro, som hade allvarliga alkoholproblem. Pedro kunde inte kontrollera sig själv när han var full, så han slog Amo varje dag. Amo var inte så bra i skolan. Och tyvärr umgicks han med vänner som gav honom kriminellt inflytande.
Amo ärvde sin fars alkoholproblem, vilket gör Juan till en väldigt trasig och osäker person. Juan har inga vänner och är väldigt ensam.
Amo stod inför en finanskris som gav honom bara en chans att bli kriminell. Just nu lever Amo väldigt dåligt och vill bli bättre.
Amo har tyvärr en mycket sen pubertet, vilket ger honom en mycket ljus röst.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med otroligt mycket socialrp och inte lalla. Jag kommer bidra i framtiden efter denna ansökningen blir gokdänd om så, kommer jag ansöka för staff då jag har otroligt mycket erfarenheter inom det. Samt jag kommer vilja bidra med mycket whitelist jobb socialrp och hänga med polare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man gör scenariot roligare för båda sidor av scenariot, tex på bankrån så att inte polisen har winmentality samt rånarna/ dom som var med i scenariot

Hur hittade du Unive? 2 år sedan på youtube

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka