Accepterad Hans Ruben | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

anton_8

Snabbast i PM. TESTA MIG!
Meddelanden
103
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/billyboj123/

Ditt Hex-ID: 11000013d3d553b

Vad är din discord tagg? Anton#9893

Vem var det som bannade dig? etos

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag att jag tog vapen från polis beslaget som polis. Det är självklart vad jag gjorde att det var fel men tänkte inte att det skulle bli såhär illa. Jag vet att korruption är en hård regel inom unive men ändå gjorde jag det. Jag vet att det var otroligt dumt utav mig att ta vapen från beslaget utan tillåtelse men jag önskar bara att komma tillbaks till unive för en till chans. Jag skulle aldrig gjort detta nu för att jag känner konsekvens tänket extra mycket nu och kommer börja följa reglerna. Förlåt för det jag gjort. Jag kommer sikta högt och hoppas ni tillåter mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in i spelet samt gick till polis stationen och vid rätt timing tog jag ett vapen och sprang därifrån. Jag drog till piren och siktade med vapenet mot vattnet och sedan kastade jag iväg det för att sedan gå tillbaka till polis stationen för att patrullera.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det var jag som gjorde fel här i efterhand och ber så mycket om ursäkt för mitt besvär. Jag vet att det var nog det dummaste man kunnat göra men hoppas att ni ger mig en extra chans. Jag vet att korruption inte är okej i efterhand och hoppas att ni accepterar mig för mitt besvär.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var powergaming och poorrp eller något i den stilen. Detta hände för mer än 1,5 års sedan och lärt mig från det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag önskar att jag kunnat gjort annorlunda genom att glömma att dra till beslaget och ta grejer och istället patrullera och rpa mig fram i polisens vägar istället för att bli bannad, ber om ursäkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig som tusan på konsekvens tänket och hur man ska tänka innan man gör något "sunt förnuft" jag skulle kunna göra så mycket annorlunda för att gå förbi att bli bannad genom att inte göra det men jag vet inte vad jag tänkte på. Förlåt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Det förstår jag

Dina karaktärer kommer tas bort, händer detta igen kommer du INTE in igen här

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka