Nekad hans ravelli | Whitelist ansökning [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Random

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/home#scrollTop=0

Vad är ditt namn i verkligheten? 11000011b9f699e

Vad är ditt discord namn? coronaskatan#7815

Vad är ditt födelsedatum? 16 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Jag har en bakgrund som slaktare där jag skärde upp djur och sålde dom senare och jag är 112 år och jag har förlorat min fru och mitt barn hasse just nu är drömmen att hitta en fru och hitta det rätta jobbet som gör att jag mår bra och har roligt.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommmer bidra med att andra kommer tycka det är roligt och hjälpa dom så mycket jag kan och att jag inte kommer göra något dåligt bara sånt som är bra och är förebild föär andra.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För det här är den enda roliga och därför vill jag bli det och min dröm är att jobba som bilförsäljare och just därför.

Hur hittade du Unive? Jag och mina polare började spela fiveM och vi började leta runt olika och då testade vi mssor och då hittade vi ingen tills en kompis till mig hittade denna server och sen dess har vi kört det nästan varje dag.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så kul så möjligt och göra servern seriösare och bättre över lag. Och träffa mina kompisar och gör så dom också tycker det är kul och fortsätter köra.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag kör bara denna för det är den enda bra och seriösa server och därför vill jag bara köra denm och roliga och därför kör jag denna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka