Nekad hans ravelli | Medlem ansökning [cr0zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Random

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/home#scrollTop=0

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonte

Vad är ditt discord namn? Coronaskatan#7815

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter då Hans ravelli och han fyller 24 år i december. Hans är halv-amerikansk då hans pappa har familj där. Hans kommer från en liten ort en bit utanför Göteborg där han bodde med sina föräldrar och hans syster. Han hade det väldigt lätt i skolan och han gick ut gymnasiet med toppenbetyg. Redan som liten fick Hans intresse för bilar eftersom att hans pappa var väldigt intresserad och Hans gillade att vara med när hans pappa meckade med dom. Utöver hans bilintresse så gillar han även att träna och han har ett litet intresse för kläder. Hans ville skaffa ett jobb inom bilvärlden och det var då som han såg att unive hade bra möjligheter till detta. Hans drömjobb skulle vara att jobba hos Vianor och pimpa bilar eller på Autoexperten och trimma dom. Hans drömbil är en Mercedes GT63s AMG och han är villig att jobba väldigt hårt för denna. Oftast så är Hans väldigt trevlig och öppen mot folk men om han känner sig illa behandlad så har han inga problem med att sätta ner foten och säga ifrån.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tycker att detta är en väldigt bra RP-server och jag tror att jag har en del att tillföra och se hur denna servern utvecklas. Jag kommer att bidra med bra och seriöst RP och försöka höja gemenskapen på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har varit WL två gånger innan på denna servern men jag fick en del andra saker att tänka på som gjorde att jag inte kunde vara så aktiv och därav drogs min WL tillbaka (Tror jag). Och när jag fick min klacksko och sen så då så när jag fick den så blev jag bannad från dc servern.

Hur hittade du Unive? Jag kollade på RP videos på youtube och sen kom en kanal vid namn Grow Master upp och så stog de att han spelade på Unive (då var det multistaden) och så gick jag in och testade och folkt där var väldigt trevliga och hjälpsamma.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med RP är att utvecklas som RPare och ha kul tillsammans med andra.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på unive är att skaffa ett jobb, jobba hårt, tjäna pengar och köpa feta bilar och ett hus. Men också att skaffa nya vänner att spela ihop med.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ingen annan RP server för tillfället men kan man ta en intervju på något annat sätt elelr tror ni som ser denna fixa min dc ban en annan i support försökte men lyckades inte kan ni försöka hon blev bannad från servern så kan någon anna försöka.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top