Nekad hans ravelli | Ban överklagan [PolarBear]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Random

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/home#scrollTop=0

Ditt Hex-ID: 11000011b9f699e

Vad är din discord tagg? coronaskatan#7815

Vem var det som bannade dig? Vet ej skriver den för jag fick min dc ban överklagan godkänd men jag kan inte joina

Hur lång tid var din ban? Den har nog vart i typ 4 veckor nu men fick den godkänd i torsdag men akn inte joina så kan någon fixa.

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Inbjudan är ogiltigt om jag minns rätt det är konstigt

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet ej men jag fick min godkänd och vill bara att någon ska fixa det om ni behöver bevis så adda mig dc eller starta en konversation med mig på forumet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick min godkänd och behöver få den fixad bara så jag kan komma in Kan någon fixa det jag har bevis

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vill bara att någon fixar det så jag kan joina den igen

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vill bara få min godkänd Så kan någon som är mod eller högre fixa det om ni inte tror mig adda dc så kan jag skicka bild på bevis Och inga tidigare bann på dcn men fick den godkänd men jag kan fortfarande inte joina

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet ej den blev godkänd men tror någon som är mod eller höggre kan fixa det

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vill bara få den godkänd Snälla om ni behöveer bevis skriv till mig är ganska snabb på att svara

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka