Accepterad hans ravelli | Ban överklagan [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Random

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/home#scrollTop=0

Ditt Hex-ID: 11000011b9f699e

Vad är din discord tagg? coronaskatan#7815

Vem var det som bannade dig? 4anders

Hur lång tid var din ban? 20

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det står powergaming och vet ej vad det betyder

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det undrar jag också för jag blir bannd för att åkt en sten grus väg upp till ett hus där min kompis var. Jag hämtade han vi åkte samma väg ner och då så åker vi genom en tunnel där jag åker lagligt och helt vanligt sen så börjar jag bugga genom bilen och sedan åker jag ut till menyn där det står att du har blivit avstängd för powergaming och bannad av 4anders m,en vet ej varför

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i stan åkte bort mot san adreas tror jag det heter eller öknen iaf där jag hämtar min kompis åker upp för en grus och sand väg hämtar honom sedan så åker jag ner för backen i en fart jag inte kan kracha alltså lagligt sedan så åker vi genom en lång tunnel där jag börjar lagga upp och ner för bilen typ som jesus och sedan kom jag tillbaka till menyn där det står att jag har blivit avstäng för powergaming i 20 dagar och avstängd av 4anders och vet inte vad powergaming hittar inget av det i reglerna iaf.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det för jag vet inte vad jag gjorde för fel skulle gärna veta det och sen så tycker jag att man borde få åka och hämta sin kompis helt lagligt och allt och åka ner i tunnel och sedan blir jag bannad för ingenting och sen i tjugo dgaar för n ågot fel jag inte har gjort så jag tycker det va fel så snälla ta bort bannen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 2 gånger innan för att staff bannade fel grabb och en gång då jag inte var så realstik då jag åkte för rött så jag och en till jag inte minns och den hör har inget med dom andra och jag gjorde inget fel med denna gång tycker jag det är jätte kontisgt så bannen stämmer inte tycker jag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet faktiskt inte för jag gjorde allt lagligt och inget olagligt körde som jag ska hämtade min kompis åkte en tunnel så jag tycker inte nått var fel så bannen tycker jag är helt fel så snälla ta bort bannen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja men typ inte för jag fattar inte vad som jag gjorde fel och jag har väll lärt mig att inte hämta min kompis och inte åka en tunnel för jag åkte jätte realistiskt och så som jag hade gjort i verkligheten och sedan blev jkag bannd och fattar ej varför så tycker ni borde ta bort bannen snälla för jag har inte gjort något.

Har du läst våra regler? Ja

Man får ej åka fordon på berg, speciellt lyxbilar.
I ditt fall är det grusväg men samma gäller där, tänk att du får bara åka crossar eller terrängbilar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka