Nekad hans ravelli | Ban överklagan måste få philip att se klacksko i huvudet! (weed)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Random

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/home#scrollTop=0

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561198423697822/

Vad är din discord tagg? coronaskatan#7815

Vem var det som bannade dig? Philip320 fast ändå inte det är klacksko bannen eller buggen

Hur lång tid var din ban? hur länge som helst om inte philip320 fixar denna jag har väntat i typ en vecka snart

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Det var inte alla på servern som fick en sko i huvudet, det var snarare du! Mvh snyggingen Marja-Lisa från bilfirman (Användarnamnnamn: I am speed) och så står min kompis namn

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag har ingen anning jag blev typ det för min kompis ban överklagelse blev godkänn för det var då det kom att jag inte kunde spela och jag hade inte spelat innan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag har inte vart inne så det som var efter att min kompis ban överklaglse godkänn då kom det upp med hans namn och jag vet inte vad jag ska göra ni måste fixa hans och min tror jag för att jag ska kunna gibba (hans namn är sebbe05)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja för jag vet inte vad jag har gjort eller om det är en bugg så snäll fixa det försök få philip320 att kolla denna

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. . inget som handlar om det här

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet inte för jag tror det här är en bugg eller något och att philip320 måste fixa denna för jag vill kunna spela denna vecka annars så måste ju servicen steppa upp jag vet att han har mycket att göra men det ska inte ta så lång tid iaf.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka