Nekad hans ravelli | Ban överklagan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Random

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/home#scrollTop=0

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561198423697822/

Vad är din discord tagg? coronaskatan#7815

Vem var det som bannade dig? det är klacksko bannen eller buggen

Hur lång tid var din ban? hur länge som helst förs någon fixar det

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Det var inte alla på servern som fick en sko i huvudet, det var snarare du! Mvh snyggingen Marja-Lisa från bilfirman (Användarnamnnamn: Snappeljuice) det är bara philip som kan fixa tror jag så snälla fixa det

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte om jag fick den för bugg eller på riktigt för jag har inet fuskat eller gjort något man inte får och det värsta isåfall är ju att jag åkt för rött men detn kan man väll inte få en klacksko i huvudet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade inte spelat på hela dagen och så stod det när jag skulle gå in att jag hade i kalcksko i huvudet och vet ej varför jag fick den men jag vet att bara philip kan fixa det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja för jag har inte gjort något eller om det var en bugg jag fick den så tycekr jag dom bord efixa den jag har väntat veckor nu för att spela och vill inte vänta mera så snälla fixa det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tror jag men ingen var med en klacksko innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet inte men philip måste fixa dett så tagga philip jag har gjort tickets också men det här är enda sättet att få han att se så många som möjligt av den.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej det har jag verkligne inte gjort bara att philip320 måste fixa denn bugg/bann vet ej varför jag fick den.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka