Nekad hans ravelli | Ban överklagan (Bassi)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Random

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/home#scrollTop=0

Ditt Hex-ID: 11000011b9f699e

Vad är din discord tagg? coronaskatan#7815

Vem var det som bannade dig? Du har blivit avstängd för: Lallar ~320master. Återstår: 4 dagar 23 timmar 46 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Hur lång tid var din ban? ca 5 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Lallar ~320master. Återstår: 4 dagar 23 timmar 46 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att det var för att vi stod och slogs vid en privat boxnings match (advokatsbyrån) där man slogs och det var pris pengar osv jag slogs vi hade en vinnare tillslut då vi firade dom fick pengarna jag och alla var glad sen så börjar några slås igen för det var ju roligt när det ändå hade vart turnering så sen så vinner en och då så ska jag börja slås med en för vi hade ju flowet så vi slås men sen så måste någon support kommit ditt och trott att jag slog en utan andleding på lall men det var ju efter fight och på skoj men hlög rp och sånt så jag fattar inte varför jag blev bannad han borde först kollat med mig t.ex andledingen vrf vi slog och så eller ha kickat mig för en ban var lite mycket för det var ju liksom inte utan andleding men jag tror han banna mig för att det såg ut som jag slog någon och utan andledning och lallade men det gjorde jag inte.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att jag va på en privat boxnings turnerning på advokats byrån då det var om penagr och så jag slogs vi hade en vinnare tillslut då vi firade dom fick pengarna jag och alla var glad sen så börjar några slås igen för det var ju roligt när det ändå hade vart turnering så sen så vinner en och då så ska jag börja slås med en för vi hade ju flowet så vi slås men sen så måste någon support kommit ditt och trott att jag slog en utan andleding på lall men det var ju efter fight och på skoj men hlög rp och sånt så jag fattar inte varför jag blev bannad han borde först kollat med mig t.ex andledingen vrf vi slog och så eller ha kickat mig för en ban var lite mycket för det var ju liksom inte utan andleding men jag tror han banna mig för att det såg ut som jag slog någon och utan andledning och lallade men det gjorde jag inte men det var exkat vad som hände!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså jag fattar att det var en rätt ban från hans perspektiv men vi slogs ju inte utan andledning det var ju så att vi sa att vi skulle båda var med på det och vi hade bestämt och så men jag tycker det var felaktigt för att jag slog ju inte utan andledning för det var ju en boxnings turnering och jag slog med en kompis för fler hade slåss innan så vi bestämde oss för att slåss och vi gör det sen så kommer någon support mitt i fighten och bannar bara mig fr att jag pre´cis hade vunnit och han sa att jag inte ksulle slåss mer och då måste han trott att jag lallade och slogs utan andledning men det var inte så så jag tycker det var en felaktig ban! men han borde ha kickat mig eller skrivit till mig först vrf vi slog och då så såg det ut att vara lall och så men jag tycker det var felaktigt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad innan men jag vet inte exakt hur många gånger är oskäker men iaf alla i början var innan jag hade läst reglerna och sånt inna jag visste att det var så roligt och seriöst men det var typ många gånger för lall och suntförnuft men har inte vart bannad på 2 månader förutom en klacksko bugg och har också fått en för suntförnuft för att jag åkte 200km i stan men det var den enda jag blev bannad när jag visste reglerna och sånt men och en som någon råka banna fel men fick det fixat men tror det vart allt och en halv ooc i början och så missclick men jag har lärt mig av dom!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet inte för jag tyckte inte jag gjorde något fel för båda var med på det folk stod och kollade jag och en slogs för några hade nyss slagits men från hans perspektiv så det säkert ut som lall och att jag slog utana andledning och att han inte va med på det för jag skulle åreicis vinna då han banna mig men jag tycker den va fel för det var ju inget llal det var seriös rp och bar rp inte låg och aa vad mer ska jag säga den var fel tycker jag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej lite men jag ksk inte ska slåss nästa gång antar jag.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka