Accepterad hans ravelli | Ansökan till Servervakt [W1ND3D]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Random

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonte

Ange ditt födelsedatum 1 Juli 2021

Vad heter du på discord? Coronaskatan

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Typ 16-02 men typ 2-3 timmar varje dag minst

Hur länge har du spelat på Unive? 2-3 ungefär

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle göra det mycket lättare för servern få lite mindre press på Staffs, Jag skulle kunna revivea folk som spawnar döda,Revivea folk som blir rdmad, Banna folk som vdmar,Kicka folk för mildare regelbrott som mask på torget och skottsäker väst. Skulle dva alla onödiga bilar som finns ute på gatorna. Jag skulle ha högre rp än de allra flesta medlemmar för att lära upp dom, Jag skulle rensa Unives lallare och alltid gå support om det är grövre regelbrott, jag känner att det kan verkligen behövas nya servervakter, som hjälper hela tiden, Höja rpn på servern.
Och jag jobbar på securitas då möter man ass många lallare som hade behövt bann och rdm vdm och sånt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt för jag vill hjälpa servern servern är redan bra nu men när vissa inte håller den rp nivå servern vill ha då bannar/kickar jag de och om nån t.ex rdmar nån då revvar jag och bannar han som rdmar. Jag vill som sagt underlätta staffs arbete för mildare regelbrott, där en timme räcker Unive behöver duktiga och aktiva servervakter då det är Sveriges största server vilket gör vissa personer kommer in och förstör med flit som jag kan banna/kicka beroende på regelbrott.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle göra så att det står mindre dumpade bilar över allt. Samt kicka folk som bryter mot den breda regeln suntförnuft alltså alla som har masker och skottsäkra västar på allmäna platser får en kick möjligtvis en varning först därefter om dom kommer tbx och bryter mot regeln igen skulle jag banna dom. Jag skulle banna kicka och banna alla som lallar och förstör rpn för andra alltså höja rpn nivå.

Varför ska just du bli servervakt? Då jag är en väldigt aktiv spelare som är ganska erfaren av alla kommandon jag vet vad jag håller på med och jag känner att jag göra en bättre rp nivå för allmänheten,.

Varför vill du bli servervakt? Då jag ofta rpar väldigt ofta ser jag många folk som bryter mot massa regler som Copbait,Suntförnuft. osv dom skulle jag bannlysa och höja rpn jag vill även få tillgång till /dv då de står väldigt många bilar i vägen som tar otroligt mycket prestanda och förstör rpn när man kör hög hastighet på utryckning så kommer en sönder bil mitt på motorvägen den skulle blivit dvad om jag va servervakt osv och massor som lallar när jag är securitas

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Bra skulle jag kick (id) sparkar spelaren /svban (id) (anledning) 1 timmes ban. /sqlban (id) Anledning (Bannar från servern från 1-Oändligt dagar.) /freeze (id) Fryser spelaren så han ej kan röra sig. /v policeb Spawnar in fordon som t.ex en mc för polisen. /slay (id) Dödar personen,/revive (id) Revvar personen. /sqlofflineban (permid) Bannar en person som är offline. /togglename (Ser namn och id) /toggleid (Serid) /givemoney (Ger pengar till närmaste personen i närheteten.) /ooc (Skriver ut till alla på servern) /m (id) pmar ett id /r svarar.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Vete ej men typ 9 st i början och en felaktigt ban som han bannade fel men det har vart laalre men mest sunförnuft men har inte fått en bann på ungeför 1-2 månader så jag har lärt mig och sånt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka