Nekad Hans. | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hans.

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad är ditt discord namn? hanses_

Vad är ditt födelsedatum? 17 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Den här karaktaren kallar sig själv för Bänkan. Han blev döpt till Bengt-Erik Rosengren men heter nu mera Bengt af Rosenkranz. Den här karaktären har väldigt mycket humörssvängningar. Han kan gå från att vara tuff och hård till att nästa sekund vara vänlig och gärna kramas. Han är dock inte tuff påriktigt utan han är ganska feg och han gör vad som helst för att slippa bli dödad eller hamna i finkan. Han skrattar mycket men helst åt sina egna skämt. Han har mysig aura när han är bekväm, men han är sällan bekväm utan oftast lite obrekväm. Han kanske lider av social fobi, vem vet. Han kommer från en fattig familj men han jobbar hårt och försöker ge intrycket att han är någon med pengar. I framtiden vill han få ett ärorikt jobb, men kanske aningens kriminell vid sidan om. Han gillar iden att leva ett dubbelliv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer gå all in för att utveckla min karaktär och göra det så realistiskt och roligt för mig själv och andra som möjligt att spela. Jag har läst alla reglerna nogrannt och jag kommer inte gå OOC.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte vara självisk och bara utgå ifrån vad man själv drar nytta ifrån. Hellre bidra till spelupplevelsen generellt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes box. Nåra exempel: inget rasistiskt eller nazistiskt någonstans (obviously), man ska behandla alla med respekt. Staff har alltid sista ordet. Man ska utgå ifrån sunt förnuft. Osv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Hyfsat, har spelat nåra olika RP servrar. Tycker dock att konseptet är väldigt roligt och jag ska göra mitt bästa.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Spelar inte superofta (varierar) men när jag väl gör det gör jag det ordentligt. Jag går all in så att säga.

Nekad
Anledning:
Utveckla din karaktärsbeskrivning, t.ex mer om din karaktärs uppväxt

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka