Nekad Hannezo | Whitelist ansökning [Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hannezo

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Hannezo12/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad är ditt discord namn? Hannezo

Vad är ditt födelsedatum? 15 December 1982

Berätta om din karaktär. Min karaktär en en lugn och god man som inte stressar eller beter sig illa. Men ibland kan han dricka lite för mycket alkohol och därav göra småsaker som inte alltid kan gillas av polisen. Hans drömjobb är att jobba på bilhandlaren eller hos sjukvården då det finns ene bristande sjukvård.
Han är runt 50 år och har ett stort bil intresse, en av hans favorit bilar är BMW M5 eller Ford Mustang. Han hade en ganska tuff uppväxt utan några stora tillgångar till pengar. Han har dock skaffat sig en läkarutbildning och hoppas på att kunna försörja sin familj på tre personer inklusive han själv.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har erfarenheter från andra serverar där jag bl.a annat har jobbat som ambulans Chef och som bilhandlare. Detta gör att jag har lätt för att kommunicera med andra människor på ett respektfullt sätt. Jag kommer bidra med ett verklighetstroget intryck och en seriös attityd då jag inte gillar när folk förstör genom att leka runt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Detta är en av de största servrarna i Sverige och jag känner att det hade varit kul ifall jag kunde bidra med något till servern

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad av en kompis som övertygade mig

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill att det ska vara så likt verkligheten som det bara går för att få en så verklighetstrogen känsla som möjligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte vilket gör att jag kommer kunna lägga ner tid på denna server specifikt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka