Accepterad hannex05 | Medlem ansökning (zMilano)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hannex05

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199350050973/

Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes Ferdinandsson

Vad är ditt discord namn? TheLegend27 #7915

Vad är ditt födelsedatum? 11 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdullah Hussein och är andra generationens invandrare. Abdullah har haft en relativt bra uppväxt, fram till att han var tvungen att fly från krig och förtryck. Abdullahs föräldrar har inte alltid varit de bästa, han har flertal gånger blivit piskad/slagen av sin pappa då han inte har lyssnat på han vilket resulterade i att Abdullah blev lite lätt deprimerad. Vidare, när han kom till Sverige så träffade han på många nya vänner. vissa av dessa vännerna hade dåligt inflytande på han vilket ledde till att Abdullah brukade droger. Abdullah hade däremot andra vänner som ville göra motsatsen, alltså inte bruka droger. Abdullah stod därför inför ett dilemma, antingen välja sina knarkvänner eller sina bra vänner. Så smart som Abdullah är så valde han att knarka, vilket bara brände hans hjärna ännu mer. Men Abdullah är stark, han kan sluta om han vill, vilket han också gör.

Min karaktär är förr 1998

Abdullah är intresserad i sporter som fotboll, men även väldigt entusierad i bilar och drömmer om att äga en c 63a.

Abdullah försöker vara tuff på utsudan, men är egentligen svag på insidan. Han vill inte visa känslor.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom att jag tar det seriöst och inte tramsar runt, jag bidrar även till en bra upplevelse från andras perspektiv. Med detta så menar jag att jag bemöter folk med respekt i spelet och det kommer folket att uppskatta

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror att min karaktär kommer att bli gillad och jag kommer passa bra in. Jag kommer bidra till en allmänt bättre rp upplevelse åt alla som jag bemöter

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag tolkar det nästan som den gyllene regeln (så som du vill bli behandlad ska du behandla andra) Man vill göra motparten nöjd i ett rp scenario, samma sak som att du vill bli nöjd när du roleplayar med någon annan. Om alla spelar för motpartens vinst i ett scenario så vinner ju alla på det!

Hur hittade du Unive? Av en vän

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka