Nekad HannesRånlund | Ban överklagan [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HannesRånlund

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/wwweasda/

Ditt Hex-ID: 11000010e6cf447

Vad är din discord tagg? Hones#3826

Vem var det som bannade dig? Savage

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte varför.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt i min bil och for till piren och en kille sa att servern skulle retstarta och då gjorde restartade dom servern och när jag skulle in igen så stod det att jag hade varit i 3 timmar men joinade ju servern direkt efter så jag förstår inte varför bannen kom nu eller så har det blivit fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det kan jag inte svara på för att vet inte om jag gjorde fel eller om staff banna fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har väl fått någon enstaka ban förut för powergaming samt en för metagaming när jag hade glömt att stänga av micken. Jag har tagit väldigt bra lärdom av dessa bans för efter varje ban får man sig en tankeställare samt så blir man klok av att veta vad för misstag man gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ifall den här bannen stämmer så hade jag kunnat sakta ner på vägarna och inte haft så brottom. Men om det var staff som gjorde fel så vet inte jag vad jag hade kunnat förbättra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man ska ta det lungt på vägarna. Vet dock inte om jag blev bannad för fort körning eller något liknande.

Har du läst våra regler? Ja

Hej! Du får bara göra en överklagelse per 24 timmar!
Lycka till och ha en bra dag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka