HannesElit
Icke Medlem
- Meddelanden
- 13
- Reaction score
- 0
Ange ditt födelsedatum: 6 April 2000
Vad heter du på discord? Cookie Monster#7451
Är du whitelistad? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 70h
Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 8-10
Hur ofta kommer du vara inne? nästan hela tiden
Vad heter du? Hannes
Hur gammal är du? 22
Har du B-Körkort? Ja
Varför vill du bli Sjukvårdare? jag är väldigt intresserad i sjukvård och när jag var liten blev min pappa sjuk och dog av cancer och jag vill försöka hjälpa alla so drabbas av cancer
Varför ska just du bli anställd? jag är väldigt intresserad i sjukvård
Har du tidigare erfarenheter inom yrket? jag är bra på att lugna ner folk och att behandla min stress
Berätta vad HLR är för någonting hjärt och lugn räddning och det innebär att man försöker starta hjärtats cirkulation och man gör det när hjärtat stannar.
Förklara vad radiodisciplin innebär. Analsystem för kommunikationsradio
Eftersom ett samtal på en radiokanal blockerar kanalen för annan kommunikation kan det vara klokt att dela upp nätet i dels flera anropskanaler, dels ett antal samtalskanaler. Varje större organisationsdel får en egen anropskanal, där de normalt lyssnar. Samtalskanalerna används för längre samtal. Vill man ha ett längre samtal med någon anropar man alltså personen ifråga och anger vilken samtalskanal man vill använda, byter sedan över till den nya kanalen och samtalar där.
Har du några andra frågor? nej
Vad heter du på discord? Cookie Monster#7451
Är du whitelistad? Ja
Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 8-10
Hur ofta kommer du vara inne? nästan hela tiden
Vad heter du? Hannes
Hur gammal är du? 22
Har du B-Körkort? Ja
Varför vill du bli Sjukvårdare? jag är väldigt intresserad i sjukvård och när jag var liten blev min pappa sjuk och dog av cancer och jag vill försöka hjälpa alla so drabbas av cancer
Varför ska just du bli anställd? jag är väldigt intresserad i sjukvård
Har du tidigare erfarenheter inom yrket? jag är bra på att lugna ner folk och att behandla min stress
Berätta vad HLR är för någonting hjärt och lugn räddning och det innebär att man försöker starta hjärtats cirkulation och man gör det när hjärtat stannar.
Förklara vad radiodisciplin innebär. Analsystem för kommunikationsradio
Eftersom ett samtal på en radiokanal blockerar kanalen för annan kommunikation kan det vara klokt att dela upp nätet i dels flera anropskanaler, dels ett antal samtalskanaler. Varje större organisationsdel får en egen anropskanal, där de normalt lyssnar. Samtalskanalerna används för längre samtal. Vill man ha ett längre samtal med någon anropar man alltså personen ifråga och anger vilken samtalskanal man vill använda, byter sedan över till den nya kanalen och samtalar där.
Har du några andra frågor? nej