Nekad HannesElit | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HannesElit

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 6 April 2000

Vad heter du på discord? Cookie Monster#7451

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 54h

Hur aktiv kommer du att vara? 8-10 h

Vad heter du? Max Bergstrom

Hur gammal är du? 22 år

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja jag kan simma

Varför vill du bli polis? För att jag har vilja bli polis från 11 års åldern och det verkar vara intressant kring polis yrket. När jag var liten blev jag mobbad i skolan och han var anmäld för misshandel och langning. Jag ville sätta stop för det men ingen var på min sida. Och när han fick reda på att jag hade skvallrat så blev han arg och slog ner mig. Men han slutade lyssna på läraren helt och hållet och slutade inte förens vi slutade gymnasiet.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att man ska stoppa de kriminella i stan och sätta fast de människorna som försöker förstöra stan med det kriminella. Och det viktigaste är att man ska kunna hantera sin ilska. Och man måste följa reglerna inom polisen. Man får inte häller tro att man har all makt över människorna i staden eftersom att alla har sina rättigheter.

Vad vet du om yrket i helhet? Det är ett bra yrke och när man tex blir stoppad så ska man inte säga emot en polis och man ska lyssna väldigt noga. Och att man ska försöka stoppa de kriminella i stan så att folk känner sig trygga från de människorna som försöker förstöra stan med det kriminella.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag är medlem och har bra rp

Hur är du som person? Jag är trevlig mot folk som jag träffar och brukar prata med folk och berömma dem hur duktiga dem är på sitt jobb.

Är det något vi bör veta om dig? jag har ADHD och tar medicin.

En skriftlig ansökan behövs inte för att ansöka till Polismyndigheten, kontakta istället en rekryterare IC.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka