Nekad Hannesdelo | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hannesdelo

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/hannesebest/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes De Los Santos

Vad är ditt discord namn? Häns#2335

Vad är ditt födelsedatum? 21 September 2003

Berätta om din karaktär. Olof Karlsson 20 år gammal. Han är född i Multistaden och har levt där hela sitt liv. Han bor fortfarande hemma hos sin mamma (Kristin) och pappa (pär). Tyvärr så är Olof väldigt Folkskygg och håller sig till sig själv. Han har alltid varit utstött och ogillad av folk i stan. Olofs största dröm är att någon gång bli rik och populär i stan. Han önskar också att han inte var så rädd för andra. Hanns pappa och mamma kommer från Danmark, Därför har Olof en dialekt. Olof siktar på att få en karriär inom taxibranschen. Han hoppas att en dag vara taxichaufför nummer 1 på Görans taxibolag AB.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag spelade RP mycket förut när jag var runt 15 och har börjat att göra det mer. Jag kan bidra med att vara online och försöka göra upplevelsen bättre för andra på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har spelat här innan på passive mode. Jag har letat efter en server som jag kan vara på i många dagar. Och pratade med lite folk på sever de verkar trevliga och de säger att communityt är väldigt bra också.

Hur hittade du Unive? Genom Fivem

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att börja spela RP mer för jag tycker att det är väldigt kul men har inte hittat en tillräckligt seriös server än

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte i nuläget

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka