Nekad Hannesdelo | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hannesdelo

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/hannesebest/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes De Los Santos

Vad är ditt discord namn? Häns#2335

Vad är ditt födelsedatum? 21 September 2003

Berätta om din karaktär. Karaktärens namn är Olof Karlsson han har tidigare bott i ett tropiskt land men nu har han flyttat tillbaka till sverige för att leva med sin familj. Han är 20 år gammal. Olof har intresse för bilar och älskar att köra bil. Han önskar att han en dag ska äga sin drömbil en gul Lamborghini.

Han är en ganska gränslös person sett utifrån men innerst inne så är han ganska rädd. Olof är dålig på att säga emot, ganska konflikträdd. Han har mycket medlidande och skulle göra vad som helst för att hans familj eller vänner ska må bra.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan rollspel på ett moget och seriöst sätt. Jag har lätt för att prata med andra och är inne flera gånger i veckan. Five m är min huvud plattform just nu. Jag hoppas också att jag kan bidra till community på andra sätt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har spelat här innan på passive mode. Jag har letat efter en server som jag kan vara på i många dagar. Och pratade med lite folk på sever de verkar trevliga och de säger att communityt är väldigt bra också.

Hur hittade du Unive? Genom Five m

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att utvecklas och lära mig rollspel bättre. Har inte superstor experience inom rollspel och vill ha möjligheten att spela på en mer professionell server.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte i nuläget

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka