Ej Antagen hannes_nilsson9 | Chef-jobb ansökan [GSP]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ankeshof

Icke Medlem
Meddelanden
386
Reaction score
17
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? GSP

Vad heter du i verkligheten? Hannes Nilson

Vad heter du på discord? hannesn9

Ange ditt födelsedatum: 20 April 2009

Hur länge har du spelat på Unive? 3.5 år

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag kommer att utveckla jobbet genom att försöka styra upp mina medarbetare för att vi ska kunna driva jobbet framåt. Jag kommer att få mina kollegor att vara så aktiva som möjligt för att vi ska ha ett jobb som e aktivt för att folk ska kunna komma och fixa mat. Eftersom att gsp ganska aktivt kommer jag som chef att styra upp jobbet hos mina medarbetare. Jag kommer att göra så jobbet alltid har en så hög rp nivå som möjligt för att serverns rp ska vara bra. Jag kommer också se till att alla har de roligt på jobbet Såhär kommer jag att göra Personalansvariga: Tar intervjuerna till att bli anställd på gspLedningen på jobbet= driver jobbet framåt med säljningen Sedan kommer jag att se till att våra kollegor är aktiv och engagerad genom att ge dem tillräckligt med stöd, feedback och hjälp . Jag kommer också att ge dem möjlighet att ta del av och bidra till vårt mål och vår framtid på jobb

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet genom att försöka styra upp mina medarbetare för att vi ska kunna driva jobbet framåt. Jag kommer att få mina kollegor att vara så aktiva som möjligt för att vi ska ha ett jobb som e aktivt för att folk ska kunna komma och fixa mat. Eftersom att gsp ganska inaktivt kommer jag som chef att styra upp aktiviteten hos mina medarbetare. Jag kommer att göra så jobbet alltid har en så hög rp nivå som möjligt för att serverns rp ska vara bra. Jag kommer också se till att alla har de roligt på jobbet Såhär kommer jag att göra Personalansvariga: Tar intervjuerna till att bli anställd på gsp Ledningen på jobbet= driver jobbet framåt med säljningen Sedan kommer jag att se till att våra kollegor är aktiv och engagerad genom att ge dem tillräckligt med stöd, feedback och hjälp . Jag kommer också att ge dem möjlighet att ta del av och bidra till vårt mål och vår framtid på jobbet, och göra så att de känner sig respekterade på jobbet

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? ungefär varje dag 1-3 timmar

Har du läst våra Regler? ja

Nekad.

Du har exakt samma svar på fråga 1 som fråga 2. Sedan så har du bara bytt ut "Jönssons" mot "GSP", då du har använt exakt samma ansökan när du ansökte till chefsjobb på Jönssons Fastighetsbyrå.
Någonting jag vill att du ska tänka på till nästa gång är att du inte ska kopiera av dina gamla ansökningar utan ta dig tiden att skriva någonting som är unikt och som 100% handlar om hur du ska försöka få Grovestreet Pizzeria att växa.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka