Accepterad hannes_nilsson9 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ankeshof

Icke Medlem
Meddelanden
386
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198417526843/

Ditt Hex-ID: 11000011b41403b

Vad är din discord tagg? ankeshof

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad för att jag inte riktigt rpade diskret under scenariot som förflöt. Under scenariot så satt jag i en bil med andra från vårat gäng. Dom vi följde efter körde ut på bron mot piren och en från gsf hoppade ut och började rikta vapen mot dom. När vi riktade vapen så hoppade en från dom vi jagade ut från deras bil och började skjuta, då valde jag att hoppa ut och skjuta för att det var så jag reagerade i scenariot. Jag tycker själv att det hade varit konstigt att bara sitta kvar i bilen och låta dom döda oss. Men jag förstår samtidigt att det är en dåligt vald plats att utföra scenariot på, vi borde gjort det i en gränd eller liknande för att minimera risken för att bli påkomna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För att jag i en bil med andra från vårat gäng. Dom vi följde efter körde ut på bron mot piren och en från gsf hoppade ut och började rikta vapen mot dom. När vi riktade vapen så hoppade en från dom vi jagade ut från deras bil och började skjuta och då sköt jag ner en av dom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel absolut, det förstår jag till hundra procent.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har försökt tänka på vad jag gjorde fel och sedan undvikt att göra samma misstag igen. Jag är även en grön spelare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja kunde jag sagt åt dom att inte ta det här för att det är en öppen och offentlig plats. Jag kunde även försökt dra där ifrån för att inte på påkommen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag kunde sagt åt dom att inte ta det här för att det är en öppen och offentlig plats. Jag kunde även försökt dra där ifrån för att inte på påkommen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka