Nekad hannes__7 | Medlem ansökning [Nwllye] [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hannes__7

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad är ditt discord namn? Hannes_J_#4414

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Per Arne 40 år, är en känslokall individ från södra delen utav skåne, karaktären i sig är väldigt unik med tanke på alla olika karaktärsdragen han besitter. Karaktären är en hårdrockare som har spelat mycket koncert i sina dagar. Han har förlorat sin kära hustru och därefter föll han i en depression som leder till att han kan ta väldigt hastiga och snabba beslut sdom kan bli väldigt dåliga och ledts till många fiender. Per Arne hade en dålig uppväxt där han föräldrar var alkolister och han var lite småbusig och det slutade med att han blev skickad till ett barnhem lite längre upp i sverige och sedan dess har han varken haft kopntakt med sina syskon eller föräldrar men nu har han flyttat till Unive City och ska påbörja nya relationer med nya individer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Med tanke på att han är en hårdrockare så kommer han nog kunna bidra med någon koncert här eller där. Det jag kommer bidra med också är att få upp uppmäerksamhet på sevrven så andra kan bli inspirerade av min karaktär och därefter själva göra unika karaktärer så inte allt blir likadant. Mitt mål på Unive RP är att förändra den skeva bilden folk har om vad RP är. Det finns såkjlart många som, vet hur det är men det finns ockjså många som utveckla sitt rp ännumera för att göra rp roligare för alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det vi menar med här är att man både ska ge och ta i ett senario dvs ibland måste man själv ta det tråkiga beslutet i ett senario så att den andra får det roliga av det. Du ska spela för att motpartern ska ha det roligare samtidigt som motpartern ska spela för att jag ska ha roligt och det är precis det här som är att man ger och tar rp.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom en polare.

Glöm inte att du har 48 timmar på dig annars blir du automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka