Inaktuell Hannes_ | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hannes_

Aktiv Medlem
Meddelanden
623
Reaction score
63
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Ditt discordnamn: Hannes_

Ange ditt födelsedatum 4 Juni 2008

Varför ska just du bli staff? Hej jag är intreserad av att bli en del av Unive-staff team. Jag vet att det är viktigt att vara professionell som staff minst lika viktigt är det att kunna reglerna inom sitt område, som staff på unive är det viktigt att vara en förebild en persson som andra ska se upp till detta tycker jag beskriver mig ganska bra och därför tycker jag att jag bör få chansen att represtera unive staff team.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? -Kriminellas RP med polis
-Synen på Suntförnuft

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom ett agerade tillsammans med övriga i staff teamet med hjälp av nya hjälpmedel så som återgärder mot dom som gör fel och sammarbetet med bland annat donations temat för att kunna hantera bland annat bilar och saker som tas in till servern för att kunna stoppa dom kriminellas överagerade gämte mot polisen, alstå tycker jag att det bör bli ett bättre sammarebete inom staff temets områden för att ge bättre förutsttningar för servern och samtliga spelare för att kunna ta och lösa problemen tillsammas.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Som staff på Unive anser jag att man alltid ska agera professionell, det är en del i din roll som staff att andra ska kunna se upp till dig och det du gör, med detta kommer ansvar att du bland annat ska ha koll på reglerna på servern men minste ochså ett bra bemötade till spelarena på servern.

För mig är extremt viktgit att vara professionell i sin roll som staff på unive.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer sluta RP ifall jag blir staff, där emot kommer mitt privat liv fortfarade fortsätta och med detta kanske det kan komma vissa dagar där man inte är lika aktiv.

Hur länge har du spelat på Unive? ca 2 år.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Kriminell

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Jobb, Kriminell, Donation

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka