Inaktuell Hannes_ | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hannes_

Aktiv Medlem
Meddelanden
623
Reaction score
63
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad heter du på discord? Hannes_#4888

Ange ditt födelsedatum 4 Juni 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till M:A är jag vill kunna tillföra mer till servern både att kunna hjälpa servern att ta in bra och tillförande medlemmar till unive som faktiskt följer reglerna och gör unive till en bättre rp server. Dessutom ansökte jag eftersom jag anser att Medlemskaps ansvarig passar mig ganska bra då jag brinner för att hjälpa nya personer och särskilt lära ut saker som jag är bra på och är kunnig inom.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker ni ska välja mig som M:A eftersom jag anser att jag har kutigheten och och brinner för att få en bra Community och få in tillförande medlemmar som tillför till rp nivån. Dessutom kommer jag ta in högviktiga medlemmar som kommer komma rp till 100% men även vara en tillförande faktor till unive rolplay.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man som M:A ska bemöta folk på ett professionellt sätt så andra ser up till dig. Jag tycker såklart även att man ska vara snäll och behjälplig men även ska man bemöta folk med respekt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja att folk ser upp till att vara just medlem på unive, detta eftersom jag anser att rp standarden höjs sakta med säkert därför ska man vara stolt som unive rolspelare och respektera det Community vi har.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag anser att en medlem på unive ska ha en unik karaktär som bidrar till rolplayn på servern. Jag anser även att man ska kunna alla grundreglerna utantill och veta innebörden av alla regler. Men jag tycker även att man ska vara mogen att spela på unive. Även att man ska veta vad rolplay och veta hur det fungerar.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle säga att jag skulle kunna ha ett ansvar som ansvarar för vilka som kommer in på unive rolyplay och mitt ansvar ifall jag blir M:A skulle vara att ta in högkvalitativ rolspelare och se till att servern växter både rp mässigt och i Communityt

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag 15.00-21.00 tisdag 15.00-21.00 onsdag 15.00-21.00 torsdag 15.00-21.00 fredag 15.00-02.00 lördan 15.00-02.00 söndag 09:00-00:00 (Dock är jag mer aktiv på lov och helger)

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka