Nekad Hannes2K | Medlem ansökning [reapt_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hannes2K

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198878937805/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad är ditt discord namn? Hannes2K#7901

Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Benny Larsson han är född 2000 04 02. hans bakgrund var hård han pappa var var missbrukare och slog Benny ofta och det var därför han började slå andra barn på dagis och fick alltid kvarsittning och hemringning senare på hans pappa började slå hådare och hådare och. Alla andra barn hackade på Benny så han blev mer argare och argare i skolan tillslut började han slå andra i tvåan i skolan gjorde hans mamma och pappa slut och benny blev deprimerad och började gå till kurator. Han började bli lite snällare ända tills 9an började sen så gick han till coop och stall lite godis och hans pappas slag var jätte hårda nu så han rymde och borde hos sin mamma tills han blev 18 och han började bli intresserad av bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer bidra men hög rp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? mina kompisar tipsa mig och så har jag sätt på tik tok och unive har hög rp.

Hur hittade du Unive? somsagt min kompisar tipsa mig och så såg jag på tik tok.

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill bara ha roligt och göra det roligare för spelare på unive

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att ha kul och att få andra spelare att ha kul.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka