Accepterad Hannes2K | Medlem ansökning [Karim_comviq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hannes2K

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad är ditt discord namn? Hannes2K#7901

Vad är ditt födelsedatum? 2 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär Jamie Neil han är 25 år gammal. Jamie föddes i Stockholm han hade en bra barndom med många vänner och bra föräldrar. När han var 7 år Dog hans pappa i en olycka på hans jobb han fick en 10 hög byggställning i över sig han dog direkt. 2 år senare bestämde sig Jamies Mamma att flytta till Kalmar. När de hade bott i Kalmar i tre år så träffa Jamies mamma en kille som hette frank. Frank var en otrevlig man först så var han bara arg på Jamie. Sen slog han Jamie en gång. Detta gjorde så att Jamie blev arg i skolan och började hänga med fel grupp: som gjorde så han började snatta. 1 år senare så snodde han en moped och sålde han tyckte om det till slut så visste alla i Kalmar vem han var och vad han har gjort. detta gjorde så han blev deprimerad och gjorde en plan för att fly från från Kalmar. Han samlade ihop sina pengar han fick ifrån alla kriminella grejer han gjort. När han hade tillräckligt med pengar så flydde han utan att sig till sin mamma. I nya staden känner han sig mer glad och lever ett lagligt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag ska bidra med en hög rp nivå och hjälpa folk som inte kan rpa. jag kan alla grund regler. jag vill kunna utveckla mitt rpande via att skaffa jobb som kräver medlemskap. jag kommer också göra det till en tryggare miljö

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? typ fall nån försöker kidnappa en och de riktar vapen ska istället för att kanske bara försöka ta sig där i från kan man stanna och göra ett roligt scenario istället så man gör det kul för båda parterna

Hur hittade du Unive? jag spelade sommarn 2021 och sommarn 2022

Tillbaka