Nekad Hannes2K | Medlem ansökning [Karim_comviq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hannes2K

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad är ditt discord namn? Hannes2K#7901

Vad är ditt födelsedatum? 2 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jamie Neil och han är 25 år gammal. när Jamie var 6 år så var det några mobbare som höll på med han så han var en arg kille under sin växt med inte så många vänner. När Jamie var 13 så visade hans pappa honom för bilar och motorer När han var 14 så köpte han en a traktor. Den skulle han och hans pappa bygga på tills han blev 15 år. När han var 16 år så dog hans pappa i cancer detta gjorde så han blev väldigt ledsen. men nu hade han bestämt sig han ska hålla på med bilar länge. när han blev 18 så byggde han och hans vänner bilar och sålde för pengar. Det gjorde tills dom blev 20 och Jamie skaffa job som mekaniker in han flytta stad

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en hög rp nivå och hjälpa andra som kanske är nya till rp. jag kommer också göra roliga jobb scenarion. s

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? typ fall nån försöker kidnappa en och de riktar vapen ska istället för att kanske bara försöka ta sig där i från kan man stanna och göra ett roligt scenario istället så man gör det kul för båda parterna

Hur hittade du Unive? jag var medlem sommarn 2021 och sommarn 2022

Nekad, utveckla karaktärs beskrivningen samt "Vad kan du bidra med till serverns RP?"

Tillbaka