Nekad Hannes2009 | Ansökan till Servervakt (pingu)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ankesnof

Icke Medlem
Meddelanden
189
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad heter du på discord? ankeshof#2056

Ange ditt födelsedatum 20 April 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. på tisdag torsdag så spelar jag fotboll men inte alla träningar då jag har problem med knäna. Resterande dagar spelar jag five m med vänner och rpar polis. På helgerna spelar jag golf ca 2 timmar per helg men inte nu under vinter.

kommer vara aktiv 8 timmar per dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i 1.2 år innan men nu kom jag tillbaka för 3 månader sedan så cirka 1,7 år.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 10 kan ej få in en bild

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakts uppgift är att underlätta för staffs och få bort lallare e.x i ett scenario. Som servervakt bannar man lallare på de stället man är och underlättar för staffs. En servervakts uppgift är också att underlätta staffsen jobb för de kan ej se allt och som servervakt rpar du endå mycket och får du en stor blick över scenariot och kan då kicka eller banna folk när de ser någon som lallar för de underlättar jättemycket för staffsen eftersom de ej kan se alla scenarion. En servervakts uppgift är också att visa gott omdöme om servern för de som e nya och banna de som ej verkar förstått reglerna riktigt och skriva det i bannen e.x läs på reglerna en gång till.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt här då jag rpar väldigt mycket har god koll på reglerna och vill hjälpa till att få bort lallare i ett scenario för jag vill underlätta staffsens arbete mycket då de har mycket att göra. jag vill också bli sv för jag vill vara med och utveckla servern och då bort folk som e här för att lalla under scenarion. Jag vill också bli servervakt för jag har väldigt bra koll på reglerna och kan då utgå från de och banna folk under scenarion. Jag vill också bli SV för att visa gått omdöme om servern och förbättra folks rp genom att banna eller kicka. Jag vill också underlätta staffsens arbete.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption eller abuse är att man e.x kickar någon under ett scenario för man ej vill dö eller att man ressar folk för de ej ska bli 12ade
Anmäl

Nekad ljuger om bans, du har 19 samt utveckla mer du kan göra en till ansökan om 24 timmar!

Tillbaka