Nekad hannes1234 | Ban överklagan (weed)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hannes1234

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/wwweasda/

Ditt Hex-ID: 11000010e6cf447

Vad är din discord tagg? Hones#3826

Vem var det som bannade dig? MORKIL

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag krockade i hans bil med dsync

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var vid vårat gäng hus fast dom hadde fått det och skutit våran boss så jag väntade på att nån från deras gäng skulle åka och jag ser en kille som åker jag kör efter han stannar jag stannar med krockar i dsync skiver ooc dsync sorry han skriver /m mitt id vad jag håller på med jag riktar ak mot han ber han hoppa in i min bil och jag åker till mina kompisar som står redo men på vägen dit så krockar jag i en sten i 30 km/h typ. och jag går ut ur bilen får ett samtal och sen blev jag bannad mitt i scenariot

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig efter som att det var 30 km/h och att det va dsync på första sen mitt i ett scenario.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för fear rp och det var då jag var ny och inte viste nått sen suntförnuft då jag var ny och skulle hjälpa min kompis till sjukan och jag lootade han men det var it med mening. sen en gång powergaming då jag skulle köra men så krockade jag i dsync. sen en gång för att ha rdm då en kille spottade på mig och snacka om min mamma. sen för vdm en kille sprang ragt ut på vägen. sen för suntförnuft men det var fel kille dom bannade så jag skulle säga 5 st

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget typ

Har du lärt dig någonting efter din ban? inte så mycket

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka